2011. február 21., hétfő

új kinézet;

• maradjunk annyiban,hogy nem egészében változott a stílus,így csak kinézet változás történt:) a kódban csak itt-ott változtattam, látszik,hogy a szélességek maradtak az előzőhöz mérten,de mondjuk a fejléc színei,stílusa teljesen más lett,nekem igen-igen tetszik:) végre egy kicsit hogy is fogalmazzak,akkor mondom így: kifinomult. egy-két élénk szín azért maradt,és ezt nem is bánom,de végre egy picit barnásabb lett a dolog,amit már régen szerettem volna,de valahogy a színezés sosem sikerült olyanra. hát most ideges voltam a mai nap miatt,ezért úgy döntöttem ,hogy lefoglalom magam egy picit a virtuális világban,és tádám;) már nem vagyok se ideges,sem pedig elégedetlen. nem mondom,hogy ilyenre szerettem volna,mert ez nem igaz,tulajdonképpen semmilyen elképzelésem nem volt, csak azt tudtam,hogy valami olyasmit szeretnék,amire büszke lehetek ha a versenyző-bírák majd pontozni fogják. komolyat szerettem volna,remélem sikerült :)) véleményeket a csetbe *ami jelenleg még az évezredekkel ezelötti dizájn színárnyalatát képviseli,ezen is hamarosan változtatok* lehet,hogy picit a színkódon is alakítgatnom kell,egy picit túl élénk lett ez a sárga itt az üzeneteknél:DD namegmég tényleg egy-két dolog az alap kódon. de nekem úgy az egész egyben jelenleg nagyon tetszik. de,hogy az elöző kinézet is megtekinthető legyen,parancsoljanak a kedved bírák egy képet is kapnak;))

******
• hogy velem mi van,az pedig egy igen-igen kényes kérdés. nem szívesen feszegetném,a lényeg,hogy újabban tiszta depressziós vagyok. egyszerűen semmi nem jön össze,amit eltervezek. lehet,hogy az a baj,hogy kedvetlen vagyok. de egyszerűen semmi nem jön össze. most nem a jegyekről van szó,hanem a konfliktus helyzetekben teljesen strapára megyek,hogy körülöttem mindig veszekedés van,hogy mindig történik valami,ami felidegesít,vagy elkedvetlenít.. :/ csak változik majd ez..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése