2011. február 22., kedd

eseménytelen minden

Vicces, hogy egy szia mindig viszláttal végződik; hogy az örökké valahogy mindig elmúlik; hogy mikor leginkább kellene, senki sincs melletted; hogy mennyi hazug szó lehet egy szerelmes levélben; hogy a legszebb emlékek könnyekkel járnak; hogy az emberek nem felejtenek, de megbocsátanak.. vicces, hogy az élet ilyen ironikus is lehet.. de a legviccesebb, hogy számomra ebből semmi sem vicces..

• semmi kedvem nincs kinyitni a tankönyveimet,és megírni a házijaimat,meg még tanulni is. pedig kéne,de egyszerűen a lelkierőm elhagyott:S mi ez,ha nem szánalmas? :/de egyszerűen mit csináljak,hogy ez ne így legyen? mit tehetnék én ezügyben? tudom,hogy az életet meg kell becsülni,hogy az élet jó dolog,de mit kezdjek magammal ha pillanatnyilag ez az utolsó dolog,amit szeretnék? :/
• tádádádáááám:D dolgoztam picit a lapon,és újra él a photofiltre sarok *-* eddig is megtalálhattatok benne,csak a linkek nekem nem voltak jók,a myimg.de miatt:S de igazítottam a hivatkozásokon,és végre ismét jók lettek;)) az,hogy eddig vártam,hogy nekiüljek megpróbálni megcsinálni nagyon sajnálom,de nem sejtettem,hogy ilyen egyszerű munka lesz,mert eddig azt hittem,hogy újra fel kéne töltöeni az összeset,mert a gond avval van,hogy a tárhelyről törölték a képeket. viszont az én gépemen már nem találhatók meg ezek a fájlok,mert a pendriveom tönkremenése mélyebb nyomot hagyott,mint hittem akkor :D de a lényeg,hogy mostmár elérhető az összes,nem csak 1-2 ami blogspoton volt tárhelyügyileg;)) használjátok szívvel&lélekkel^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése